Re: Colla de sosos !!! ... i potser alguna sosa.

El 22/02/07, Lluís Gras <serni@serni.net> ha escrit:
> Tinc alguna que altra birra pendent amb tu, Lluís, :)
> No sé, si es proposa quelcom en ferm, si puc, m'hi apunto! On?
> Cerdanyola del Vallès :) ?
>
> El 22/02/07, Lluís Gras <serni@serni.net> ha escrit:

Ei Toni,

T'adelanto que al local en qüestió no hi ha cerveses belgues d'aquestes
brunes, ja saps de que parlo ... ;-) tot i així abunda el bon vi, la
cervesa sense gas afegit, la bona música i un espai ampli i agradable, a
banda o per damunt de tot es menja de collons.

La "Traska Truska" és a Molins de Rei, si tens problemes de transport et
puc passar a buscar i retornar-te sense problemes ni favors sexuals ;-)

Mercès Lluís! Per descomptat, no faré cap lleig a aquestes altres opcions. :)