Re: Paquets

I que tal afegir al sources.list un "deb file:/blablabla" ?

Evidentment, pots tenir un directori amb els .debs que vulguis, i que l'apt el
faci servir. l'apt és graaaaaaaan, molt graaaaaaaaaaaaaaaaan :-)

El Thursday 08 February 2007 17:36, Miquel va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  Un hacker no va a reunions de hackers
  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona