Re: Etch: pmount + DHCPDISCOVER

EL Wed, 31 Jan 2007 01:27:03 +0100
Manel Martínez de Arcos <manelmartinez@menta.net> escrigué:

> Bé, no et va el hal però suposo que et queda el mount de tota la vida.
> sudo mount /dev/sdc1 /mnt/pendrive
> (sdc1 o el que sigui en el teu cas fes un dmesg per veure-ho)
> Prova d'actualitzar libhal-storage ( jo tinc testing i es diu
> libhal-storage1 ) a veure si s'arrecla i sino paciència o google.

Ho he provat i no ha funcionat , deu estar el reconeixement automàtic
 verd encara. :(
Per solventar-ho després de googlejar una mica he creat alguns arxius
a /media i he afegit les següents línies a /etc/fstab:
/dev/sda1 /media/disc-vfat-1 vfat rw,user,auto,umask=000 0 0
/dev/sda2 /media/disc-ext3-1 ext3 rw,nosuid,nodev 0 0
/dev/sdb1 /media/disc-vfat-2 vfat rw,user,auto,umask=000 0 0
/dev/sdb2 /media/disc-ext3-2 ext3 rw,nosuid,nodev 0 0
Ara ja m'arranquen amb Etch el meus pendrive i  disc dur extern
cadascun amb les seves dues particions fat32 i ext3. :)

> Edita: sudo vi /etc/network/interfaces i treu l'eth1 si no el
> necessites. Si per exemple diu:
> auto lo eth0 eth1
> Treu l'eth1:
> auto lo eth0
> Si hi ha una línia:
> auto eth1
> Comenta-la:
> #auto eth1

Fet . :)

Moltes gracies.
És un "gustaso" que ens ajudeu tan ràpid.

--
VOLK
Usuari de GNU/Linux Debian i Ubuntu

NO SOFTWARE PATENTS , NO DRM and NO CANON
http://www.spain.fsfeurope.org/index.ca.html
http://www.todoscontraelcanon.es/index2.php?body=ppal
http://www.defectivebydesign.org/