Re: Instal·lar Debian a AMD64

> El Monday 29 January 2007 13:04, Orestes Mas va escriure:
> (...)
>
> Homeeeeeeeeeeee U__u'
>
> La culpa no és del /boot massa petit, sinó del qui borra els backups abans
> de
> saber que els necessita! ;-P

Ei !!! ... que això ens ha passat gairebé a tots, ens refiem massa de la
"nena" i de tant en tant ens la clava, jo ja no sé quantes vegades una
actualització del nucli o del grub m'ha deixat el sistema potes enlaire
per la mania de posar root=/dev/algo enlloc del /dev/md1 que tocava ...

Backups quins backups ? ;-)