Re: Després del Login torno al Login

Hola

Recordo que en el meu ordinador es va "perdre" un symlink al fer una
actualització. No et sabria dir quin, però les XFree buscaven (crec) les
fonts en un directori i l'Xorg en un altre.

Sort.

El Friday 26 January 2007 19:19, Marc va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  Un hacker no va a reunions de hackers
  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona