Re: compilar docks a fluxbox

Quoting rpb <rpbsant@gmail.com>:

"...perquè no proves de posar-te un gkrellm i arreando?..."

Ara mateix  "arreo" :-)

perdona, que de vegades em passo de coloquial :-)

Com que veia que moltes aplicacions no sortien al menu, he provat de
fer un fluxbox-generate_menu, i la comanda no hi és. He trobat
l'script a
/usr/share/docs/fluxbox/fluxbox-generate_menu.gz

i l'he extret amb un
zcat > fluxbox-generate_menu.pl

Ehem... tot a fluxbox és així de artesanal?

Doncs no hauria de ser-ho, en absolut. En principi, a mi m'estranya molt que hagis de treballar amb l'anglès, quan a debian, em sembla que fluxbox ja estava molt traduït al català. A mi em sembla haver entés que te l'has instal·lat a pic i pala amb tar.gz's? jo el que crec que hauries de fer és desinstal·lar aquest i fer un simple aptitude install fluxbox fluxconf i el que calgui (aptitude search flux i el que vegis que t'interessa). Un cop instal·lat, amb tot en català, si vas al teu directori /home/usuari/.fluxbox/menu pots editar i afegir i treure el que t'interessi. Amb fluxconf també pots afegir i treure les hotkeys que t'interessin. Potser sí que és artesanal comparat amb gnome o kde, això no t'ho nego.

El problema ara és que m'ha sortit tot en spikinglis. Amb la utilitat
fbmenu ho puc anar canviant tot, però tornem a l'artesania (que ja
m'està bé, això vol dir "configurable", però també "feina").

Per cert, la Eterm no reconeix accents... es pot arreglar? altres
terminals si m'ho reconeixen (gnome-terminal) pel que no crec que
sigui problema de locales sinó del propi Eterm.

L'eterm, en la meva humil opinió, és horrorosa. Posa't l'aterm, fes man aterm i podràs configurar-te una hotkey amb l'aterm de la mida que vulguis, amb els colors que vulguis i amb el grau de transparència que vulguis.

RPB

--
xavi | lorajoler@paranoici.org.