problema amb dhcp

Em passa una cosa molt curiosa i us volia preguntar si també us ha passat. M'explico: al portàtil em connecto a la wlan de casa (configurada via dhcp amb password WEP com vé de Telefonica per defecte) via driver ndiswrapper i wlassistant. Jo voldria connectar-me editant el fitxer /etc/network/interfaces, i l'he editat i modificat un milió de vegades, i no hi ha manera humana.

Lo millor, si faig fil per randa les mateixes comandes que tinc al fitxer /etc/network/intefaces, amb un dhcp final em connecta a la xarxa de seguida. Si ho faig via ifconfig eth1 up no hi ha manera humana... Em diu no se qué de l'ipv6.

Ja sé que no us acabo de posar totes les dades. Aquesta nit us envio el /etc/network/interfaces. Però era per si a algú li havia passat una cosa semblant.

PD1: i si, que em vaig oblidar de dir-ho al seu moment, però el problema que tenia amb el nucli era de mal us de l'update-initramfs. Em faig vell, em faig vell.

PD2: de lo dels docks de wmaker amb fluxbox ni idea. Això és massa friki fins i tot per mi :-) ...però realment tant necessaris són? perquè no proves de posar-te un gkrellm i arreando? que diria que tots els fluxboxseros el fem servir.

--
xavi | lorajoler@paranoici.org.