RE: xdm + fluxbox (i altres possibles)

Gràcies Xavi !!!

Porto estones buscant al Google i arreu; però clar, de link en link perds el
fil.

De fet, ja entenc la manera que em proposes.
Jo ja tinc un fitxer /home/josep/.xsession (re-anomentat .xsessio per tal de
que no el trobi l'xdm) que engega 4 cosetes i entre elles el twm.

La qüestió és que ara com ara l'xdm deu engegar el twm i no sé on ho fa, en
quin fitxer de configuració ho troba !!! I és que em pica molt no trobar-ho.

M'agadaria que l'opció de triar un o altre entorn (fluxbox o twm o
windowmaker) estigui disponible a l'entrada (login) i per a qualsevol
usuari.

Ara faré un cop d'ull al teu link...

P.D.
També tinc al meu /home/josep/.twmrc per gestionar el comportament del twm
He canviat algun nom de menú (posant-lo en català) i m'ha funcionat.
He intentat 2345 cops canviar la mida de les fonts (és veu petitíssim),
seguint algun article trobat al Google (fins i tot al man) i no hi ha
manera.
Algú ho ha fet mai ?
-----