Re: xdm i twm

Aquí ara podem començar una guerra de gestors de finestres frikis, però per mi la veritat el millor amb diferència és fluxbox. Enlightenment al cap i a la fí no pesa tant com xfce (o gnome/kde) però no pesa realment *tan* poc. I icewm el trobo horrible :-)

Fluxbox + fluxconf per configurar-lo i fer-te unes quantes hotkeys per llençar les aplicacions és una bomba, ràpid com el vent. Vaig estar anys fent-lo servir i realment era molt i molt còmode, el que passa és que ens tornem uns pijos i acabem passant-nos a gnome - kde. Potser les fonts de les aplicacions gnome / kde no es veien amb antialiasing però t'asseguro que ara que hi penso estic per tornar-hi!!

Un únic consell, si el proves, estigue't un parell o tres de dies, juga amb el fluxconf, busca't un tema molón, mira't com va lo de juntar les finestres en una de sola... A la primera impressió no mola tant, però amb una mica de guerra, MQTC!

Quoting Miquel <ktalanet@yahoo.es>:

On Tue, 16 Jan 2007 12:18:12 +0100