xdm i twm

Hola a tothom !!!
Estic fent proves amb un PC que tenia muntat amb només xdm i twm, sota
Debian GNU/Linux
La idea és veure com es pot tenir un PC petit i fer-hi còrrer finestres i
tal muntant els gestors i escroptoris més lleugers possibles (estic
experimentant).

Entenc que l'xdm és el X Display Manager que permet fer un login gràfic al
sistema.
I pel que he estat llegint, twm és un gestor de finestres, que controla el
comportament de les mateixes.

Entenc que per defecte el Gnome utilitza gdm i metacity com a gestor de
display i gestor de finestres.
Entenc que per defecte el KDE utilitza kdm i kwin com a gestor de display i
gestor de finestres.
És així, oi ?

De fet, en un altre PC tinc muntat gdm i abans de fer el Login, puc escollir
entre sessions Gnome o KDE.

La pregunta és :
Puc tenir xdm + twm + un entorn d'escriptori lleuger ?
Quin recomaneu ?
O potser m'estic liant i amb el twm no hi pot haver cap escriptori a sota ?

Gràcies !!!!