(EE) No devides detected...

hola,

ahir vaig baixar una netinst-testing. aquest matí l'he instalat, i seguiex donant-me l'error del títol.

a l'inici em donava alguns errors més, però ho he solucionat tal i com diu aquí:

http://216.239.59.104/search?q=cache:RSL37o0Ya5sJ:www.debianizzati.org/forum/x/26869::re:kdb-%2511-etch.html+modulo+kdb+mouse+debian+testing&hl=es&gl=es&ct=clnk&cd=1

es de fa uns dies, i eren els mateixos errors; així que he instalat els moduls mouse i kbd; i he instalat tots els xserver-xorg-video-all amb l'apt-get; he fet update, i telinit 6 vàries vegades.

no carrega el GDM

fatal server error:
no screens found

i que al xorg.0.log dona molts (WW)....

ahir, intentava comunicar la màquina amb els meus "coneixements" i no caconssegueixo poder exportar l'arxiu .log a un altre ordinador connectat al mateix hub... la live que tinc és molt lenta....