Tarjeta RT2500 i penjaments

Hola!!

Ja fa dies que vaig conseguir fer rular la RT2500 (tarja wireless) sota Linux, amb la vostra ajuda.

El problema és que ara darrerament, arrivo a casa i em trobo l'ordinador penjat completament.

El deixo dintre les X amb l'amulito. I ja fa dos dies que arrivo a casa, i em trobo la pantalla congelada a una hora determinada i no es mou ni ratolí ni teclat. Un hard-reset, i tot torna a la normalitat.

Avui he descobert que:

* Abans de reiniciar-lo l'he desmuntat. Se m'ha penjat a les 19, però ara a casi les 22 la CPU estava ruenta encara.... per tant penjat, penjat no està. Algun procés xuclant el 100%? A més aquest Dell té una funció que quan s'escalfa massa automàticament es penja, però després al iniciar t'ho indica clarament, cosa que ara no fa.

* El disc dur està apagat. Per tant les funcions APM funcionen.

Pot ser culpa de la tarja wireless..? (Abans amb ethernet es passava hores i hores amb amulito). Pot ser culpa del nucli que vaig compilar, i algun problema amb l'ACPI? (Pel tema de l'escalfament..)

Hi ha alguna manera de veure a posteriori perquè s'ha clavat? (Algun dump, què ha petat.. etc?)

Gràcies!!!!!

Andreu Bassols i Alcón
Webmestre d'Eines: http://www.eines.info
Weblog personal: http://raims.eines.info