Re: problemes amb WordPress

hola!

> dons jo suposo que al trobar el nom
> http://elmeudomini.no-ip.org/?page_id=......... mira a /etc/host, no trob res
> i resol el nom via DNS extern. El DNS extern li torna la meva IP publica o
> sigui que el link queda així http://lamevaippublica/?page_id=......... quan
> tindria que ser http://192.168.1.25:21180/?page_id=......... al estar en
> local

aquest és el problema de voler accedir a una màquina que forma part del nostre rang de xarxa i que té serveis configurats per una ip pública (però que en realitat no la té, perquè és del router). des de la xarxa no la podràs veure, a no ser que enganyis al firefox.

com?

com diu en benjamí, definint-te un dns propi i enviant les peticions a latevaippublica on tu vulguis, o bé fent-ho a
l'/etc/hosts per anticipar-te a la resposta dels servidors DNS públics

la qüestió dels ports és la que no sé com solucionar. Seria possible dir-li a l'apache que escolti pel 80 i després serveixi al 21180? no en tinc ni idea, però el problema de la resolució i traducció de noms es queda als dos punts de la URL. la petició des de fora de la xarxa local es fa al port 80 i és el router qui redirigeix cap al 21180. si tu vols passar del router i anar directament a l'apache que tens a la ip 192.168.1.25, aquí és on hi ha el conflicte, perquè a la url no hi pots posar el port si vols que siguin compatibles les peticions des de fora amb les de dins de la xarxa.

donant-hi voltes, em ve al cap l'url rewriting de l'apache (http://httpd.apache.org/docs/2.0/misc/rewriteguide.html). busca-hi alguna cosa relacionada amb el SERVER_PORT (allà només hi ha un exemple). suposo que podràs dir-li que si la petició de de la xarxa local, te l'enviï cap on vulguis, fent la funció del router..

però vaja, això ja és emmerdar-se una mica més ;)

a veure si et serveix!

salutacions,

pau.