Re: Ancorat a breezy

Doncs ara si que no entenc res, Orestes.
Quina placa asus tens? Serà diferent de la meva, perquè jo no tinc cap
altra targeta de xarxa, la que hi ha integrada al xipset és justament
la Marvell.
A lsmod quin driver et surt per la Marvell?

Ja has pogut veure el meu lspci actual a Breezy, no surt per enlloc
que tingui targeta de xarxa. I a lsmod, no hi surt cap mòdul de cap
targeta de xarxa. Però funciona, el que em resulta molt sorprenent...

El que tampoc entenc és com endollant una realtek (que si resulta
reconeguda per Breezy, si surt a lspci, i funciona) tampoc no hi ha
cap instalador que me la trobi. Com vas instalar aquesta debian amd64?

Estic per fer-me amb una knoppix, segons diuen, de lo milloret per
detectar hardware, a veure què passa.

RPB