Re: sempre acabem tornant a debian

En/na Cubells ha escrit:
> Hola Carles,
> abans de desar el script per a baixar-te les actualitzacions has de
> prémer el botó Refresca amb el synaptic, o en una finestra de
> comandaments:
> $ sudo aptitude update
>
> Després de fer això has de prémer el botó Marca totes les
> actualitzacions i després, crear el script on aniran tots els
> paquets que necessites per actualitzar el teu sistema.
>
> Per curiositat, el meu sources.list:
> deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu/ dapper main restricted
> universe multiverse
> [...]
Hola vicent:

He fet :
$ sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg
i he canviat la tarja nvidia per vesa,
he tornat a la pàgina de softcatala, he fet la prova amb més de 2048
caràcters i ara ja no peta el servidor x.

És curiós perquè a Debian sarge també tinc nvidia en lloc de vesa i no
he tingut mai problemes.
Haig de TRAUREM el BARRET davant la estabilitat de Debian Sarge.

He canviat el sources.list per posar el que tu tens, ho he desat , he
fet $ sudo aptitude update , he entrat a synaptic , he actualitzat
també des de dins de synaptic , i no tinc cap programa per actualitzar.

Comprove la versió del meu nucli :
carles@carles-desktop:~$ uname -r
2.6.15-27-686

És aquesta la darrera versió de linux-image ( kernel ) ?
En qualsevol cas Debian Sarge va molt bé !!!

Salutacions i gràcies.
Carles.

- --

Usuari de GNU Linux Debian sarge i Ubuntu Dapper