Re: sempre acabem tornant a debian

Hola Lluís:

Jo també estic un poc amb la mosca a l'orella a veure què passa, però per altra part acabo pensant que estan fent més bé que mal al programari lliure.

És el mateix raonament que aquells que argumenten que una de les febleses del programari lliure és la varietat: per a què tants sistemes operatius, per a què tans programes distints per a fer el mateix? En el cas d'Ubuntu, per a què fer un sistema tan "windows"?? No tindran males intencions?? no serà mal per al programari lliure??

Jo penso al contrari. Justament la varietat del programari lliure és el que el fa fort. Qualsevol usuari amb necessitats ben distintes pot sentir-se atret per una d'aquestes "varietats". Al final de la carrera acaben imposant-se els millors sistemes i programes, però els que han caigut i cauen també han aportat el seu granet...

Ubuntu atreu a un determinat grup d'usuaris, la majoria dels quals veuen aquest nou sistema operatiu des d'una mentalitat opensource, i això no ens assegura que _no_ tornin al windows. Però si d'aquests milers d'usuaris, un d'ells solament, queda encisat per la filosofia del programari lliure, això ja és una granet més de la muntanya.

Salut!!

En/na Lluís Gras ha escrit:
La veritat ... jo ja fa bastant de temps que això d'Ubuntu ho veig algo
així com "el costat fosc" de la força ;-)

Segurament aniré errat però no puc evitar visualitzar-ho com un senyor amb
gavardina repartin caramels a les portes d'un col·legi.