Re: sempre acabem tornant a debian

Hola Carles:
Jo crec que més bé és un problema de targeta gràfica.
Pots adjuntar el fitxer /var/log/Xorg.0.log???

Veig també que estàs un poc desactualitzat.
Tens el nucli 2.6.15.7 i686 mentre que l'actual és 2.6.17-6-686 i686.

Veig també que estàs connectat mitjançant una línia telefònica rtb, amb la qual cosa et serà difícil actualitzar-te.

Obre el Synaptic, i després d'haver refrescat la llista de paquets disponibles de la distribució, ves a Fitxer, Generate package download script. Anomena al fitxer dapper.sh, per exemple.

Aconsegueix un ordinador d'un company, amic, del treball amb adsl on pugues executar linux i baixa't els paquets executant el fitxer dapper.sh

Els copies al teu ordinador i els instal·les.
$ sudo dpkg -i *deb
(nota: hi ha altres mètodes com ara apt-zip però són més llargs de contar)

Igual el nou nucli no té aquestos problemes amb la teva targeta i ho soluciones, si no tens el kernel que tens per un altre motiu, clar...

Salut!!

En/na carles ferrando ha escrit:

Hola de nou:
us envie la prova del delicte, els fitxers /var/log/gdm i
/var/log/messages ( aquest no complet sols la part d'avui ) .
Ja em direu quines dades voleu. Hem passa amb el firefox 1.5.0.7
original de ubuntu.

Salutacions.
Carles.