Re: "error al cargar el sistema operativo"

A Dijous 19 Octubre 2006 13:44, Joan Alfonso va escriure:
> Bon dia:
> Tinc instal·lat el winXP formatat a ntfs.Mire d'instal·lar debian i tot
> sembla anar bé fins que arrenque que em diu "que no troba el sistema
> operatiu".
> A l'ordinador tinc dos discs:un de mestre(on hi és el win)de 160 gb en
> ntfs i d'altre esclau de 80 on vull posar debian.
> S'hi us acudiu què pot ser açò?.
> A la bios està deshabil·litat el antivirus i en win també l'he
> desistal·lat. Vull que grub se fique a la capçalera del disc mestre on tinc
> el win. El disc on es win es nou.
> Ajudeu-me please!.
> [...]

Són Serial-ATA els discs?

Quina versió de Debian hi vols instal·lar?

Com instal·les la debian? a partir de DVD?

Estaria bé tenir més informació de com tens exactament connectades les unitats
de disc i, en el seu cas, del lector de CD/DVD que uses per fer la
instal·lació.
Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org