Ekiga - veu metàlica i talls en la recepció

Hola,

fa un temps que estic fent proves amb ekiga. L'he configurat per
utilitzar una conta de voipBuster per les trucades gratuïtes a Espanya,
però tant amb el servidor SIP de voipBuster com amb el de ekiga.net el
so que reben els destinataris és pèssim.
He provat tots els còdecs d'àudio, però amb tots tinc el mateix
resultat. A algú li funciona correctament el ekiga; estic començant a
pensar que és culpa de la targeta de so o el micròfon, però la gravació
de so en altres programes funciona a la perfecció.

Per cert, estic corrent debian etch actualitzat a l'últim minut i amb
esd sobre alsa com a servidor de so.

Gracies per l'ajuda.

Xavier Queralt
--
Protect your digital freedom and privacy, eliminate DRM, learn more at
http://www.defectivebydesign.org/what_is_drm