Re: open /etc/postfix/main.cf Permission denied

Efectivament, una alegria inmensa quan he vist que enviar un mail amb
www-data sortia... open /etc/postfix/main.cf Permission denied!!!

Un # chmod a+x /etc/postfix/ ha fet el "miracle". Ets el meu ídol, ja
em diràs quan vols la cervesa. Una mica de vergonya si que em fa,
doncs mira que era elemental, estimat Watson. Jo capficat amb el
main.cf i no se'm va acudir que el problema pogués estar en el
directori pare. Un cas típic de que els arxius-arbres no et deixen
veure el bosc-directori :-)

Mil gràcies.

RPB