open /etc/postfix/main.cf Permission denied

Hola

Sembla que finalment al drupal em funciona quasi tot (molt agraït a
tots els que m'heu ajudat). I dic quasi per que em queda una cosa per
solucionar. Com que ja he bombardejat a la llista amb les meves pupes
darrerament, abans que res he intentat solucionar-ho tot sol, però
porto tres dies cercant solucions i no les trobo per el meu cas
concret.

Tinc un servidor de correu postfix-procmail-fetchmail-etc que porta
funcionant bé força temps. Puc enviar i rebre mail en local, a
internet, des de la xarxa casolana, amb windows i linux, des de la
consola del servidor, excepte... com no, excepte des de drupal, com
quan un usuari es dóna d'alta i se li envia el missatge amb la
contrasenya. El missatge dels logs és el següent:

servidor postfix/sendmail[xxxxx]: fatal: open /etc/postfix/main.cf
Permission denied

Ho he provat tot, he canviat paràmetres de main.cf, inclús aquells que
ja no recordo ni què feien, he donat permisos a main.cf fins i tot al
gos, he llegit documentació i llistes en alemany i polonès (que no en
tinc ni idea, ja per pura desesperació) i ja la meva relació de
parella i la meva feina estan en perill. O sigui que torno a recórrer
a vosaltres. Alguna idea? jo m'he quedat sec.

RPB