Re: Amule remot

Truc de la mort (de la mort per si no surt bé :)

a l'ordinador on corre l'amule, a %HOME%/.aMule/  hi deu haber un fitxer que s'endiu amule.conf .
Fes una còpia d'aquest fitxer per si et carregues alguna cosa (si quan acabis de provar el que t'he no xuta, doncs tornes a posar el vell). Com dona a entendre el seu nom deu de ser un fitxer de configuració de l'amule. Tanca l'amule, així ens asegurem que quan el tornem a arrencar llegeix de nou la configuració que farem.

Busca per tot el fitxer la paraula

Password

i allà a on hi hagi un password l'esborres  (MWAHAHAHAHA!)

Fixat que hi ha un linia que diu:

ECPort=4712

aquest és el port pel qual escolta l'amule a que facis una conexió amb l'amule-gui.

Tornes a enxegar l'amuled.

T'en vas a l'altra maquina (espero que sigui debian també), instalas el amule-gui si encara no el tens instalat.

li poses la ip del teu servidor amule i el port, i no li posis contrasenya, a veure si sona la flauta.

Amb amule-gui podras tocar totes les preferencies d'una manera molt comode, fins i tot posar i treure les constrasenyes que vulguis als serveis que vulguis.

Que tinguis molta, molta sort, jo mai ho he provat.

NOTA:
No feu això a les vostres llars, ni sense la supervisió d'un adult :)

apa,

On Wed, 4 Oct 2006 22:09:35 +0200
Leopold Palomo Avellaneda <lepalom@wol.es> wrote:

> Bones,
>
> moltes gràcies a tots dos per la info. Tinc uns quants problemilles, a veure
> si en treim l'aigua clara.
>
> A Dimecres 04 Octubre 2006 10:53, Pau Tallada Crespí va escriure:
>
> ok, jo ho tinc fet, hi em surt que tinc en marxa l'amuled

> Ok, ho instal·lo.

> Ok, ho tinc instal3lat, però no aconsegueixo que funcioni. Implica tenir un
> apache? per molt que intento connectar-me em diu que ha hagut un error
> i no hi ha manera. Al firewall tinc oberts aquests ports des de la xarxa
> interna.

> [...]

/ gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485 \
\_________________________________________________ /
     \
      \  (__)      _           _     _     _
         (\/)     | |__  _   _| |__ | |__ | | ___
  /-------\/      | '_ \| | | | '_ \| '_ \| |/ _ \
   ~~    ~~
   Registered user num. 368051
   and did not take anything above.