Re: Amule remot

Bones,

moltes gràcies a tots dos per la info. Tinc uns quants problemilles, a veure
si en treim l'aigua clara.

A Dimecres 04 Octubre 2006 10:53, Pau Tallada Crespí va escriure:
>  - Al servidor necessites el paquet amule-daemon i les seves dependències
> Tal com explica en Salvador, basta configurar l'usuari amb que vols que
> funcioni al fitxer /etc/default/amule i activar allà l'arrancada a l'inici.
> Una vegada fet això, l'amule arrancarà cada vegada que engeguis
> l'ordinador. No és necessari instal·lar les X, tot i que crec que si faran
> falta algunes llibreries auxiliars (fonts, etc...)

ok, jo ho tinc fet, hi em surt que tinc en marxa l'amuled

>  - Al client tens 3 alternatives:
>    - per consola : amulecmd (paquet amule-utils)
>    - per interfície gràfica: amulegui (paquet amule-utils-gui)
> L'amulecmd és bastant limitat però crec que és l'adequat si es vol preparar
> algun script o automatitzar algunes tasques.

Ok, ho instal·lo.

> Via web és una manera molt còmoda de poder-lo controlar sigui on sigui, la
> seva funcionalitat no és tan completa com la interfície gràfica però
> disposa de les més importants (cerca, llista de les baixades, etc...) És
> més lleugera que la interfície gràfica i l'opció a emprar si es vol
> controlar des d'entorns hostils (windows...)

Ok, ho tinc instal3lat, però no aconsegueixo que funcioni. Implica tenir un
apache? per molt que intento connectar-me em diu que ha hagut un error
i no hi ha manera. Al firewall tinc oberts aquests ports des de la xarxa
interna.
> La interfície gràfica és 99% funcional a l'amule classic tot i que hi ha
> algunes coses que no funcionen correctament (les estadístiques, p.e.), i
> també crec que pateix seriosos problemes de memory leaking, pel que si el
> tens obert un parell d'hores, es berena la RAM sencera i l'has de matar.
> Et recomano emprar-la per cercar alguna cosa, mirar com va i tancar-la si
> no la necessites.

ok, però em demana el remot (oK) però em surt un diàleg per l'identificació
amb user amule i passwd en blanc, i clar, no ser com canviar això i posar el
user de l'usuari que corre l'amule. Com es canvia això?

Ok ;-)

Gràcies,

Leo

Linux User 152692