Re: Amule remot

Hola, a tot això, jo tinc un petit problema, la xarxa kad queda com Disconected a les hores de estar arrancat, podría ser per tema de obrir algún port? he llegit i alguns diuen que fa servir els mateixos ports que la xarxa edonkey i altres diuen que fa servir el seu propi port.
Just al arrancar-lo em surt firewalled, i despres com ok.

¿?¿?¿?

Salut!

cd /pub
more beer