Re: més Drupal

IEPS!

Aquest Jaume Sabater no sóc jo!

Certament, sóm dos els Jaume Sabaters que ens dediquem a aquest món, com a
mínim... Ja m'havia passat algun cop lo de cercar una resposta al google i
trobar que en Jaume Sabater em respon... És una sensació forta, lo primer que
penses és en l'alzeimer. M'havia emocionat sentint en Lluís Gras dient-me que
m'estima, però crec que estima l'altre Jaume Sabater... Bé, no em posaré
gelós.

Desconec si és familiar meu, que podria ser, doncs el meu pare Pep Sabater
procedeix de Mallorca (d'on sembla ser l'altre Jaume Sabater), i de cosins no
li'n falten!

Celebro tenir un tocaio tan estimat!

Salut!

El Tuesday 03 October 2006 22:12, Lluís Gras va escriure: