Re: Amule remot

Hola!!!

Jo ho tinc  i funciona de cxxllins!!!

On tens el dimoni, no necesites les X.

Paquets a instalar:
amule            amule-common     amule-daemon     amule-utils      amule-utils-gui.

Jo ho vaig fer de tal manera,

 Arranques el amule amb el usuari que vols que corri el amule (pepito), un cop arrancat, ho configures tot i ja es generan totes les carpetes i fitxers necesaris, en el home d'aquest usuari. (ja el pots tancar).
Editas el fitxer /etc/default/amule-daemon
jo tinc algo com això:

#RUN_AT_STARTUP="YES" will run amuled on startup
#with the specified user

AMULED_USER="pepito"
RUN_AT_STARTUP="YES"

ja pots arrancar el dimoni amb el /etc/init.d/amule-daemon start.
Per conectar remotament, pots fer servir el amulegui, tant sols tens que possar la ip i usuari al que tens que conectar, o pots fer servir el navegador http://ip_o_nom_del_host:4711, per defecte fa servir aquest port, però tot això ho tens que configurar la primera vegada que arranques el amule amb el usuari, tal i com he dit al principi, igual que el password, per conectar remotament.

al $HOME/.aMule/amule.conf tens el fitxer de configuració que t'ha generat el amule.

Salut