Amule remot

Hola,

tinc una configuració típica amb un ordinador vell com a tallafocs i servidor
de 4 tonteries de la petita lan de casa. No faig servir molt l'emule (més
aviat gens ..) i ara voldria començar a posar-me en aquest tema. És
sorprenent, però és una forma molt eficient de enviar fitxers a gent.

He vist que hi ha una forma amb un amule daemon i amule web que he intentat
posar en marxa però no ho he aconseguit. Bàsicament no entenc el
funcionament. Aleshores,

- en l'ordinador remot (en aquest cas, l'ordinador servidro, tallafocs, etc)
corre un programa mínim del amule, però sota quin usuari? I quin paquest
debian és? amule-daemon?

- com controlo quines descàrregues vull fer? i com em connecto?

Bé, algú te funcionat aquest muntatge? el dubte principal que tinc és si he de
instal·lar les X en el remot, ja que si instal·lo el amule m'ho demana.

Gràcies,

Leo

Linux User 152692
PGP: 0xF944807E