Re: més Drupal

A Dimarts 03 Octubre 2006 20:22, rpb va escriure:

> Vaja, doncs quan jo ho tenia així (sense https, encara falta que em
> funcioni com cal amb http) al connectar des de la xarxa local, m'anava
> al router...
>
> Ho has resolt tal com diu en Jaume, amb un servidor DNS?

No, no. El que diu en Jaume és la versió pro :-)
Jo tinc cable-modoem que és un bridge, de manera que no tinc aquest problema.
Però ho pots solucionar molt fàcilment afegint una entrada al /etc/hosts del
teu pc: el pc de la LAN des del qual vols accedir al servidor web però amb la
IP de local. Seria algo com:
192.168.1.22    www.musiket.org

Per comprovar:
gros:~# ping www.musiket.org
PING www.musiket.org (192.168.1.22) 56(84) bytes of data.
64 bytes from www.musiket.org (192.168.1.22): icmp_seq=1 ttl=64 time=0.210 ms
64 bytes from www.musiket.org (192.168.1.22): icmp_seq=2 ttl=64 time=0.164 ms

Això és perquè abans de fer la consulta DNS mira en el /etc/hosts.