Re: més Drupal

Quan estas rere un router amb NAT lo més recomanable (o sigui, lo que JO
recomano) és tenir un servidor dns amb dues "vistes": una per la xarxa
interna i una altra pel món mundial. En la vista interna resols a la IP
interna del servidor (sigui una 192.168, 10.0 o lo que sigui) mentre que a la
vista externa hi resols la IP del router. Els Virtualhosts de l'apache els
configures per a les dues interfícies, i a rodar.

El Tuesday 03 October 2006 11:56, rpb va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona