Re: més Drupal

Home...

Un ` grep -r "localhost" * ` des del directori del drupal t'hauria d'ajudar a
identificar els problemes...

El Sunday 01 October 2006 10:24, rpb va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona