Re: [OT] ATI o NVIDIA ?

En/na Dani ha escrit:

> És possible ? lotto ?

Perdona no t'entenc. Lotto? Que vols dir?

> Els drivers NVIDIA funcionen correctament ara mateix. Els actualitzen
> sovint i tenen un instal·lador que _funciona_ .
> Jo abans tenia una ATI, ara tinc una NVIDIA i la propera targeta serà
> NVIDIA, quan els drivers ATI siguin una realitat doncs ... ja en
> parlarem :)

> No veig com. AMD dona molt suport a GNU/Linux ? (no ho sé ho demano)

Bé tampoc ho conec gaire. Pel que vaig trobar googlejant apuntaven això
que comento, a mi em dona la sensació que AMD suporta i ajuda bastant
més el software lliure que no pas INTEL.

Gràcies a tothom per contestar, i per cert, clar que necessito 3D i
també treballar amb dos monitors, si no m'estalviaria drivers privatius
i de canviar-me la tarja gràfica.

Salut.