Re: [OT] ATI o NVIDIA ?

Hola, Orestes ...

deies, el 01 de oct de 2006, a les 01:24 +0200:

> avui en dia tant les targes NVIDIA com les ATI estan correctament suportades,
> això si, amb controladors privatius.
>
> Això sí, no he fet proves exhaustives, només he fet córrer el glxgears i jocs
> amb acceleració 3D, i he comprovat que funcionen correctament. A banda
> d'això, tot el pintat 2D va molt més depressa amb els controladors privatius
> que amb els lliures.

ni que sigui només per aquesta darrera frase, jo penso que, a poder ser,
l'elecció correcta és ni ATI ni NVIDIA. entenc que hi hagi gent que
necessiti al màxim les capacitats gràfiques de l'ordinador per la raó
que sigui, però si no és el cas, trobo que la resposta correcta seria
donrar-lis als morros i comprar altres targes gràfiques  que no siguin
tan punyeteres amb els drivers.

sempre IMHO, és clar.

--
xavi[*]sindominio.net