Re: més Drupal

Hola de nou,

De nou, et recomano eliminar-lo i instal·lar el paquet més nou des de drupal.org :-)

Fixa't en la versió que t'ha instal·lat apt-get, i la més recent que és la 4.7.3 , segur que hi ha diferència notable.

Això del localhost et surt perquè a l'apache no se li ha dit el nom de la màquina (ServerName). De totes formes, si ho tens en un VirtualHost, t'hauria de pillar com a ServerName el domini que hagis posat.

En quant al drupal, no té cap misteri... l'únic que has d'editar en PHP és el /sites/default/settings.php i posar-hi les dades de la taula MySQL.

La resta de configuració es fa un cop dintre de drupal.

Finsara!