més Drupal

Noi, no pensava que costés tant això. Vaig instalar el paquet Debian
pensant que vindria quasi configuat, si ho sé vaig a la web de Drupal
i em baixo la darrera versió, feina per feina...

Lo del virtualhost ha funcionat, gràcies Andreu. Ara el que em trobo,
és que en la pantalla de login, un cop entrat usuari i contrasenya i
pulsat "login", el navegador intenta connectar-se a "localhost", és a
dir, a la màquina on s'està executant el navegador i no al meu
servidor. Per tant, Drupal només funciona si em connecto des del propi
servidor, bastant absurd. Evidentment, si la màquina des d'on em
connecto té apache em dóna un 403 Not Found, i si no un pop-up dient
que s'ha rebutjat la connexió. No trobo on està configurat això en els
arxius de Drupal, i no entenc el perquè ho fa (apart que PHP no és el
meu fort, precisament). Un dpkg-reconfigure drupal, no serveix per
configurar res d'això.

Agrairia un cop de mà, gràcies.

RPB