Re: [OT] ATI o NVIDIA ?

A Dissabte 30 Setembre 2006 22:57, Dani va escriure:

> És possible ? lotto ?

> Els drivers NVIDIA funcionen correctament ara mateix. Els actualitzen
> sovint i tenen un instal·lador que _funciona_ .
> Jo abans tenia una ATI, ara tinc una NVIDIA i la propera targeta serà
> NVIDIA, quan els drivers ATI siguin una realitat doncs ... ja en parlarem
> :)

Per experiència (a casa -GeForce 6600- i a la feina -Radeon X600-) puc dir que
avui en dia tant les targes NVIDIA com les ATI estan correctament suportades,
això si, amb controladors privatius.

Això sí, no he fet proves exhaustives, només he fet córrer el glxgears i jocs
amb acceleració 3D, i he comprovat que funcionen correctament. A banda
d'això, tot el pintat 2D va molt més depressa amb els controladors privatius
que amb els lliures.

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org