Re: problema amb libgphoto (USB?)

A Dimecres 27 Setembre 2006 01:18, Jordi Regincos Isern va escriure:
> Hola a tothom i a veure si em podeu donar un cop de mà:
>
> des del gener he estat utilitzant el gphoto2 per descarregar fotos de la
> meva càmera digital (Canon Powershot S2 IS) al PC. Des de fa molts pocs
> dies el sistema ha deixat de "trobar" la càmera i, per exemple en
> endollar-la el dmesg diu:

> hub.c: new USB device 00:07.2-1, assigned address 4
> usb.c: USB device 4 (vend/prod 0x4a9/0x30f0) is not claimed by any
> active driver.

> Algú té una idea de cap a on puc mirar? Jo diria que ha estat alguna
> actualització dels darres 3 o 4 dies...

Alguns cosa de la libgphoto2. Potser a /etc/hotplug/usb/libgphoto2.usermap ?

Però espera... dius que tens un kernel 2.4... ignoro si el hotplug va amb això
o no
Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org