Re: NX trencat en actualitzar Xorg

(...)

> [...]
> sigui el més adient. Pots provar a generar-ne un de nou ... , actualment
> el dpkg-reconfigure xserver-xorg no funciona com ho feia abans i la única
> manera que he trobat de reconfigurar les X ha estat la següent:
>
> cp -a /etc/X11/xorg.conf /etc/X11/xorg.conf.orig
> rm -f /etc/X11/xorg.conf
> dexconf
> readlink /etc/X11/X | md5sum > /var/lib/x11/X.md5sum
> md5sum /etc/X11/xorg.conf > /var/lib/x11/xorg.conf.md5sum
> md5sum /etc/X11/Xwrapper.config > /var/lib/x11/Xwrapper.config.md5sum
> /var/lib/dpkg/info/xserver-xorg.postinst

Bé, al final la cosa ha resultat més senzilla del que em pensava: Com que
el fitxer de log donava dos errors clars, vaig fer una cerca per internet
sense massa esperança... però clarament vaig subestimar el google: va
resultar ser un problema de fonts. Simplement tocant el fitxer
/usr/NX/etc/node.conf i afegint el mateix path de les fonts que hi ha al
xorg.conf del servidor la cosa ha acabat funcionant a la primera.

Vinga a reveure, Lluís.

Orestes.