Re: Odio el ldap

Bé,

abandono.... després de repassar tota la configuració, revisar tot, etc. He
descovert que al bash el meu fitxer profile i sempre em dona un error al uns
sessió:
-bash: [: : integer expression expected

si el trec, ja no me'l dona.... però no crec que vingui d'aquí. Tinc un
problema a la màquina, puc entrar (m'autentifico) però no puc fer servir res
d'ella ni un ls) només root. O sigui, només l'usuari definit al /etc/passwd,
cap dels que estan definits al ldap. He repassat tots els fitxers el /pam.d/
etc, i no he vist res. I no veig cap error.

Algú té alguna idea?

Gràcies,

Leo

A Divendres 14 Juliol 2006 10:14, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:

Linux User 152692
PGP: 0xF944807E
Catalonia