Re: muntar particio ntfs de xp, era: Re: ubuntu dapper

A Dimarts 13 Juny 2006 00:26, rpb va escriure:

> No hi ha res a fer, sembla que el problema està en el nucli 2.6.15
> precompilat que no funciona amb el meu maquinari, he provat la versió
>
> reconeixement d'alguna d'aquestes tres coses. Només un netinstaller de
> amd64 del novembre 2005 i ubuntu breezy ho han reconegut tot i s'han
> instal.lat. O sigui que he tornat a Breezy de moment.

Em consola veure que no soc pas l'únic.

Jo vaig acabar amb Ubuntu Breezy perquè fent un update a Debian Sid el kernel
2.6.15 m'ho va trencar tot.

El meu sistema es semblant al teu, amb dos Sata i dos Ide.

I el Dapper tampoc arriba ni a iniciar-se i estic segur que es cosa del kernel
2.6.15, la qual cosa em sorprèn, doncs la costum d'anar endarrera al avançar
de kernel pensaba que nomès era pròpia de windows :-(

De modo que m'he quedat amb el kernel 2.6.12-k7 fins que vegi que el kernel
2.6.16 torna al costum de millorar-ho tot i no perdre res....

> El problema que tinc ara és en el muntatge de la partició xp. He fet
>
> On pot estar el problema?

Jo hi tinc:
/dev/sda1 /mnt/sda1 ntfs ro,user,defaults,uid=1000,gid=1000,noauto,umask=007 0
2
/dev/sda5 /mnt/sda5 ntfs ro,user,defaults,uid=1000,gid=1000,noauto,umask=007 0
2
/dev/sda6 /mnt/sda6 vfat rw,user,defaults,uid=1000,gid=1000,noauto,umask=007 0
2
/dev/sda7 /mnt/sda7 vfat rw,user,defaults,uid=1000,gid=1000,noauto,umask=007 0
2

I funciona bé.

--
Salutacions