Re: e2fsck

El memtest pot donar-te molts falsos negatius, la memòria RAM és una mica
capritxosa alhora de petar. Pot ser que passi 20 vegades el test, però a la
21ena et dongui errors en una adreça determinada. Pots estar al 100% segur del
resultat del test només quan t'ha donat un o varis errors, però per molt que
passi el test, mai tindras la certesa que el seguirà passant.

És com les teories, que mai pots estar segur que són certes, per molt que es
demostri que funcionen. Només pots estar segur que no són certes quan s'hagi
demostrat, almenys un sol cop, que no funcionen.

Per lo dels discs, comença per revisar que tots els cables estiguin bé, i que
facin bon contacte. Si tens el disc dur en una unitat extraible, treu-lo
d'allà i connecta'l directament.

El Thursday 29 June 2006 05:54, Cubells va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona