Re: e2fsck

No he entés si finalment has pogut arrencar la maquina. Jo provaria d'arrencar amb una live-cd en plan forense i comprovar els discos.

Suposo que hauras comprovat el grub o el lilo.

Si el disk és inconsistent el e2fsck pot esborrar-te tot el que tinguis al disk. Potser que si fas una imatge avans (si es pot) pots jugar amb ella primer a veure que et diu.

8-)

On Wed, 28 Jun 2006 07:34:05 +0200
Cubells <vicent@vcubells.net> wrote:

> Hola a tots i totes:
>
> Avui m'ha passat una cosa que mai no m'havia passat.
>
> Tinc 2 discos durs SATA.
> El secundari (dev/sdb) té una partició fat32 i tres ext3.
>
> En intentar arrencar els sistemes operatius d'aquestes particions del
> disc secundari, el grub em diu que dites particions no existeixen.
>
> En arrencar el SO del disc master, es queda parada l'arrencada amb la
> comprobació de les particions /dev/sdb5 i /dev/sdb6 recomanant-me que
> faci un e2fsck.
>
> Evidenment els dispositius /dev/sdbx no existeixen.

> [...]

/ gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485 \
     \
   ~~    ~~