Re: mount floppy0

A Dilluns 26 Juny 2006 12:13, Marc va escriure:
> Quan poso una memòria USB (VFAT - sda1) i la munto manualment, no hi tinc
> problemes, però recordo que a la instal·lació de la feina em sortia
> automàticament una icona a l'escriptori amb el USB ja muntat correctament.
> A mi m'és igual tenir-lo que muntar, però hi ha gent a casa que ho
> agrairia.

Hal notifica de la presència dels dispositius. Aleshores els escriptoris fan
servir pmount per a montar-los.  En el cas de KDE (no uso GNOME, no se la
resposta) cal configurar-lo perquè mostri les icones a l'escriptori.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.