fallida al enviar missatges

A veure, per qui entengui d'aquestes coses... Fins ara, per esquivar el penós filtre d'spam de ya.com que m'impedia l'arribada de missatges de la llista, utilitzava un compte de gmail. Per mantenir un ordre en els meus missatges, des de evolution em vaig crear un compte nou que reescribia el camp "from" amb el meu compte de gmail, per així rebre les respostes allà. Ja fa uns dies, vaig observar que res del que jo enviava arribava a les llistes, i m'he trobat això al filtre d'spam de gmail:

Diagnostic-Code: X-Postfix; host smtp2.adsl.ya.com[62.151.4.42] said: 550
   rejected: administrative prohibition (in reply to MAIL FROM command)

Vol dir això que el servidor de ya.com ara detecta que el camp "from" ha estat reescrit, ho considera spam, i per això no envia els meus missatges?

Aquesta presunció de les operadores (com fan altres conegudes multinacionals), de que l'usuari és idiota i necessita que li facin tot m'està ja donant massa mal de caps...

rpb