Re: fakeRAID

Jhums...

No tinc ni ideia de com funciona la FakeRAID, però suposo que deu fer el raid
per hardware oi? Si no és així, el sr. Funollet té raó, la CPU anira igual
que un softRAID. Si la controladora pot fer ella el RAID anirà més ràpid que
si ho fa la CPU.

El Monday 26 June 2006 17:58, Jordi Funollet va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona