Re: fakeRAID

Francesc Guasch dixit:
> També he trobat que potser el darrer instal·lador de la
> testing o la unstable podria funcionar. El que no veig clar
> es passar a stable un cop estigui en la unstable, crec que
> serà una feinada.

Segurament, perquè em sembla que et caldrà la utilitat "dmraid" que no està a
la 'stable' ni a 'backports.org'.

Segur que et val la pena? Si és un servidor jo posaria el RAID software de
Linux, al final la feina l'acabarà fent la CPU en els dos casos. Això, sempre
que no et calgui fer un arranc dual o alguna cosa per l'estil.

--
### Jordi Funollet