Re: mount floppy0

Hola,

Primer de tot, moltes gràcies Fran i Jordi per la vostra ràpida assistència. Fran: lo de ubuntu no ho deia pel teu comentari (que trobo absolutíssimament adient, per una altra banda), ho deia en general, que m'havia sorprès molt positivament i em sento molt còmode treballant-hi.

> has provat a posar auto? en comptes de noauto

Diria que no. Em sembla que auto està inclòs dins de "defaults", no?

  'auto' fa que es munti solet en botar la màquina.
  'user' permet que un usuari normal monti.
  'users' permet que un usuari normal monti i desmonti.

Ostres, això de user / users sembla molt interessant. Té pinta de que sempre he posat user i per això a vegades tenia problemes ...
Ho provaré.

Per a que Gnome te'ls monti solet, em penso que l'usuari ha de ser al
grup 'plugdev'. Pot ser això?

Doncs quan arribi a casa ho provo, a veure si és això. L'usuari amb el que ho he provat no és el mateix que li vaig dir durant la instal·lació, o sigui que igual al de la instal·lació si que li ha assignat aquest grup (com quan vaig instal·lar a la feina) però a l'altre no. Ho provo i us dic algo.

Salut !!!
Marc///