Re: mount floppy0

Hola a tots,
Tinc un petit dubte amb un tema similar amb aquest, per això segueixo a aquest thread i no en creo un de nou.

Acabo d'instal·lar debian etch amb la net-install i hi ha un detallet que canvia respecte a la que vaig instal·lar fa 3 mesos a la feina:

Quan poso una memòria USB (VFAT - sda1) i la munto manualment, no hi tinc problemes, però recordo que a la instal·lació de la feina em sortia automàticament una icona a l'escriptori amb el USB ja muntat correctament. A mi m'és igual tenir-lo que muntar, però hi ha gent a casa que ho agrairia.

Només he provat de canviar les opcions de muntatge a fstab, he tret el noauto que hi tenia, però segueix sense funcionar.

Sabeu si només cal que em baralli amb el fstab, o potser haig d'atacar el hotplug? Per cert, que hi he instal·lat l'entorn d'escriptori gnome i aquesta etch em sembla fantàstica, al nivell de ubuntu en quant a "user-friendly".

Salut a tots !!!