glxgears no es troba

Per comprovar l'acceleració gràfica amb nVidia, uso a cops glxgears.

Ahir vaig observar que el monitor no es quedava en standby al cap d'hores de ni atracar-me a l'ordinador. Vaig escriure "glxgears" i em diu que "command not found" .

efectivament, no hi és a /usr/X11R6/bin/ com tampoc el "glxinfo".

Vaig reinstal.lar els controladors de nvidia i ara el monitor s'atura sol, però no tinc el "glxgears".

Sabeu com ho puc instal.lar, o descarregar...?

Gràcies