Re: muntar particio ntfs de xp, era: Re: ubuntu dapper

Per què no proves amb:

     #mount -t ntfs /dev/sda1 /mnt/xp

en principi hauria de funcionar, sempre i quan ho executis com a root.
Podràs copiar els fitxers de windows a linux, l'únic problema és que te'ls copiarà com a propietari root, així que posteriorment hauràs de modificar-li el propietari i els permisos si no són els que vols.