Re: Vull comprar un servidor d'impressió

Hola,

Jo en faig anar un parell de molt senzillets i econòmics de la casa DLink, que
es connecten directament al port paral·lel i també m'ha funcionat
correctament. De fet, en la configuració del CUPS veuràs que suporta diversos
protocols, entre ells IPP, SMB , LPR i em fa l'efecte que algun propi dels
servidors d'impressió HP.

Salut!

A Divendres 09 Juny 2006 16:56, Pau Climent i Pérez va escriure: